شناسه : 13311
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

صبر زینبی(س) مادران و همسران شهدا عاملی برای تداوم اهداف انقلاب اسلامی است

در طول هشت سال دفاع مقدس و تا به اکنون، همسران و مادران شهدا با الگوگیری از صبر و بصیرت حضرت زینب (س) و مادر ادب ام‌البنین (ع)، فرزندان و همسران خود را برای دفاع از کشور همراهی کردند، تا نظام اسلامی پا برجا بماند

در دیدار با همسر پاسدار شهید حسن مددیان که در عملیات کربلای یک به درجه جانبازی نائل آمد و در سال 83 به دلیل جراحات به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس به شهادت رسید از صبر و بردباری ایشان تجلیل به عمل آمد.  

در طول هشت سال دفاع مقدس و حتی پس از آن و تا به اکنون، همسران و مادران شهدا با الگوگیری از صبر و بصیرت حضرت زینب(س) و مادر ادب ام‌البنین (ع)، فرزندان و همسران خود را برای دفاع از کشور همراهی کردند، تا نظام اسلامی پا برجا بماند.

نظام مقدس اسلامی مرهون و مدیون خون شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران است. صبر زینبی(س) مادران و همسران شهدا عاملی برای تداوم اهداف انقلاب اسلامی است.

سال روز وفات بانوی ادب و همچنین همزمانی آن با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای دیدار و تجلیل از همسر شهید مددیان توسط جمعی از خواهران عضو بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی بود.

در این دیدار بر اهمیت راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات آتی تأکید شد و شرکت در این ایام و رویدادها جزء اهداف و ادامه راه شهدا عنوان گردید.

گفتنی است در طول سال دیدار با خانواده معزز شهدا در برنامه بسیجیان حقوقدان استان قرار دارد و منحصر به روز مشخصی نیست. چرا که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند؛ امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.