شناسه : 13313
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

دکتر صمد عزیزی در نشست روشنگری کانون شهید جلالی بسیج حقوقدانان آ.ش بر شرکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد

مردم نمایندگانی می خواهند که متدین، متعهد، شجاع، انقلابی و فریب نخور از سوی دشمن باشند و به مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفاه مردم توجه ویژه داشته باشند

در ادامه نشست های روشنگری و جلسات صمیمانه اعضای کانون های بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی با مسئول این سازمان، اعضای کانون شهید جلالی که متشکل از برادران فارغ التحصیل و یا دانشجویان کارشناسی حقوق هستند با مسئول سازمان نشست صمیمانه ای داشتند.

img-20200207-wa0008_0.jpg

در این نشست دکتر صمد عزیزی بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابعاد مختلف تاکید کرده و با اشاره به این نکته که مردم نمایندگانی می خواهند که متدین، متعهد، شجاع، انقلابی و فریب نخور از سوی دشمن باشند و به مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفاه مردم توجه ویژه داشته باشند به تشریح شاخصه های نماینده اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب پرداختند.

در ادامه دکتر مرتضی عبدی در خصوص معامله قرن، پیشینه و پیامدهای این طرح مباحثی را مطرح کرد. وی گفت هدف از معامله قرن سیطره کامل بر سرزمین فلسطین است که از نظر نظامی نتوانستند به این هدف دست یابند. از بین بردن تمامیت مسئله فلسطین در سطح افکار عمومی منطقه و شناخته شدن تمامی سرزمین های اشغالی به نام اسرائیل مهمترین هدف این طرح است.

وی در ادامه پیامدهای اجرایی شدن این طرح را تشریح و موانع پیش روی طرح معامله قرن را برشمرد و افزود این طرح به نتیجه نخواهد رسید.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.