شناسه : 25128
نویسنده : استان آذربایجان شرقی

و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین / انبیاء (107)

 

  اهانت نشریه " شارلی ابدو " فرانسه به ساحت مقدس سراج منیر، امین وحی و مردم، آخرین و برترین رسول رحمت، اخلاق و بیداری حضرت محمد امین (ص) دل وجدان‌های بیدار و انسانهای آزاده را جریحه‌دار و پرخون کرد. اهانت به پیامبر اعظم (ص) این عصاره اخلاق، خوبی‌ها و فضایل، اهانت به همه ارزشهای انسانی و اخلاقی و همه انبیاء عظام (ع) و انسانهای پاک است. این اهانت برنامه‌ریزی شده در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام رحمانی است. انتشار چنین مطالب موهن حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان در مقابل مکتب پیامبر اعظم (ص) و عصبانیت گردانندگان و حامیان این نشریه از موج گرایش به اسلام و رحمه للعالمین است. از طرفی حمایت دولتهای اروپایی بخصوص فرانسه از این ماجرا ، حادثه تلخ بزرگی است که نمی توان آن را در حد یک حرکت جاهلانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد.
این یک اقدام حساب شده از سوی نهادهایی است که از سالها پیش ، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کارخود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.
اسلام دین آزادی و معنویت انسان و قرآن ، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است. وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان جهان با سیاست پلید اسلام ستیزی با این شیوه های نفرت بار مقابله کنند.

 بدون شک امروز  نام مبارک محمد (ص) و دینش در دنیا جذاب‌ترین و پرآوازه‌ترین نام‌ بوده و هر روز بر میزان ارادتمندان و علاقمندان حضرتش افزوده می‌شود. چنین اهانت‌هایی بر خلاف باور منتشرکنندگان آن، موجبات بیداری و وحدت بیشتر جوامع انسانی و اسلامی شده و چیزی از ارزشهای سراج منیر نمی‌تواند بکاهد و به سروده سعدی:

شب پره گر وصل آفتاب نخواهد                    رونق بازار آفتاب نکاهد

 

بدینوسیله اساتید حقوق ، قضات ، وکلا و حقوق دانان بسیجی استان آذربایجان شرقی  اهانت نشریه " شارلی ابدو " به ساحت قدسی پیام‌آور صلح، رحمت و اخلاق   و حمایت کشورهای اروپایی بخصوص رئیس جمهور فرانسه را محکوم نموده و از خداوند متعال برای همگان توفیق فهم صحیح سلوک اجتماعی، سیاسی و اخلاقی پیامبر اعظم (ص) و حرکت در مسیر نورانی آن حضرت را مسالت دارد.
سازمان بسیج حقوق دانان استان آذربایجان شرقی

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.