شناسه : 25145
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

عقلمندی مسئول بسیج حقوقدانان استان آذربایجان شرقی:

بسیج پیشرو در ایجاد عدالت حقوقی و قضایی است// اجرای طرح "هر مسجد یک حقوقدان" در آذربایجان شرقی

مسئول بسیج حقوقدانان استان آذربایجان شرقی، بسیج را پیشرو در ایجاد عدالت حقوقی و قضایی دانست و گفت: این تجربه چهل ساله ماست که بسیج در هر‌ عرصه ای وارد محلی است سربلند و پیروز بوده است.
محمد جواد عقلمندی در جلسه هماهنگی استانی طرح هر مسجد یک حقوقدان که در محل دادگستری استان تشکیل شد، ضمن تشکر از مساعدت های رییس کل دادگستری و معاون پیشگیری دادگستری استان بدلیل همکاری و هماهنگی ویژه با بسیج در جهت اجرای این طرح، توجه ویژه به قشر محروم و مستضعف جامعه در برخورداری از مشاوره و معاضدت حقوقی را یک الزام دانست.
وی برگزاری جلسات آموزش حقوقی و مشاوره حقوقی در سطح جامعه و خصوصا در مناطق حاشیه نشین شهر را از برنامه های بسیج حقوقدانان اعلام کرده و افزود: امسال علی رغم وجود شرایط خاص کرونایی به لطف الهی با رعایت پروتوکلهای بهداشتی در بحث مشاوره حقوقی و معاضدت حقوقی در کنار مردم عزیز استان خواهیم بود.
در این جلسه که در محل معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان تشکیل شده بود، رضاپور فرد نایب رییس کانون وکلای استان، خانم فرهادی سرپرست مرکز وکلای استان، بالاگر رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری، قاسم زاده نایب رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری و حمدالهی دبیر کانون حقوقدانان خادم یاران رضوی بر همکاری کامل با بسیج حقوقدانان در اجرای این طرح تاکید و اعلام امادگی کردند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.