شناسه : 26666
نویسنده : استان آذربایجان شرقی

علاج حل مشکلات معیشتی و از میان برداشتن تحریم ها حضور حداکثری در پای صندوق های رای می باشد.

ان اللّه لا یُغیِّرُ ما یقوم حتی یُغیِّرُ ما بانفسهم.
خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودش بخواهد. ( سوره الرعد آیه 11)
انقلاب اسلامی ایران همواره و از همان نخستین روزهای نهضت انقلاب، مردم را در تصمیم گیری ها دخیل داشته و ضرورت مراجعه به آرا مردم همواره مورد تاکید بوده است.
در کلام معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی نیز، انتخابات اهمیت فراوانی دارد:
وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند و اشخاصی که انتخاب می کنند روی ضوابطی باشد که اعتبار می شود...... مراجع و علمای بزرگ تا طبقه بازاری و کشاورز و کارگر و کارمند، همه و همه مسئول سرنوشت کشور و اسلام می باشند، چه در نسل حاضر و چه در نسل های آتیه و چه بسا که در بعض مقاطع، عدم حضور و مسامحه، گناهی باشد که در رأس گناهان کبیره است. ( صحیفه امام، ج 21، ص 421)

رهبر معظم انقلاب مدظله العالی:
انتخابات جلوه ای از حیات جامعه است، نماد حضور و مشارکت با نشاط مردمی است و به تعبیر امام(قدس سره) شرکت در انتخابات وظیفه الهی، ملی و انسانی است. (62/12/14)
به دنبال تشدید تحریم ها از سوی دولت های سلطه طلب و سو مدیریت برخی مدیران نالایق، دشمن با همه ظرفیت های سیاسی، اقتصادی خصوصا رسانه ای به دنبال القای این فرضیه باطل است که باعث و بانی تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی، نظام اسلامی است و نیز  به دنبال القای این انگاره اند که فاصله گرفتن از نظام و عدم مشارکت در انتخابات پلی خواهد بود در جهت کاهش تحریم و رفاه بیشتر، این در حالی است که حضور حداکثری و در کنار آن انتخاب یک دولت جهادی، انقلابی و استکبار ستیز موجب نمایش همدلی و وفاق ملی و نیز به رخ  کشیدن عزت ملی به جهانیان، خصوصا دولت های مستکبر.ما بسیجیان حقوقدان ایران اسلامی نیز بر این باوریم که تحقق ایرانی قدرتمند، نیازمند دولتی انقلابی - جهادی و توانمند است و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و دست یابی به آرمان‌های انقلاب دست در دست آحاد مردم ضمن مشارکت در انتخابات پیش رو با انتخابی هوشمندانه فردایی بهتر را برای کشورمان رقم بزنیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.