شناسه : 27166
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

بسمه تعالی

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم

هفته دفاع مقدس فرصتی است برای توجه و باز خوانی گنجينه عظيم ٨ساله ی ملت ايران، هشت سالی كه در آن مديريت پيامبر گونه ی امام راحل(ره) و حركت جهادی مسئولين دولتی و حضور پر شور جوانان انقلابی، ناظرين بين المللی را انگشت بر دهان گذاشت. هشت سال دفاع مقدس پتانسيل های بالقوه جوانان را به فعليت رساند و به حق، طبق فرموده حضرت امام (ره) همچون يك دانشگاه، بزرگانی همچون شهيدان باكری، باقری و حاج قاسم سليمانی را پروراند.
اگر در ٣١ شهريور ٥٩، صدام حسين با پشتيبانی شرق و غرب و با تحليل های غلط در صدد تصرف ٧ روزه ی ايران بود امروز با مجاهدت فرزندان ايران اسلامی، انقلاب ما در حال درنورديدن مرزهای جغرافيايی و نفوذ در قلوب آزادی خواهان جهان است. امروز ديگر اثری از صدام و حزب بعث نيست ولی فرزندان امام روح الله و امام خامنه ای  در حال پياده روی اربعین در مسير نجف تا كربلا دوشادوش حشدالشعبی عراق ، حزب الله لبنان، فاطميون افغانستان، حيدريون پاكستان و انصارالله يمن هستند و چه زيباست بشارت قرآن كه ( ان مع العُسْرِ يسری ) و بعد از هر سختی گشايشی است و ما امروز شاهد اين گشايش و افزايش هژمونی شيعيان جهان و افول روز افزون و فضاحت بار امريكا هستيم.
بزرگداشت دفاع مقدس و رزمندگان و نقش آفرينان آن دوران در حقيقت بزرگداشت ايثار ، شهامت و شهادت مردان و زنانی است كه جان دادن و از جان شيرين خود گذشتند تا مردم ايران طعم شيرين آزادی و سر بلندی را بچشند و فرزندان اين مرز و بوم آزادانه در اين سرزمين آباد زندگی كنند.
درود خداوند بر شهدای بزرگوار هشت سال دفاع مقدس و مدافعين حرم و سلام خداوند بر پدران و مادرانی كه فرزندانی اين چنين ايثار گر پروراندند و درود خداوند بر ملت سرافراز ايران كه از تمام تجربيات چه هشت سال دفاع مقدس و چه جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن سربلند بيرون آمدند .

 


مسئول سازمان بسيج حقوقدانان سپاه عاشورا 
            محمد جواد عقلمندي

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.