شناسه : 28738
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

امروز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی با حضور نائب رئیس هیئت اندیشه ورز و نیز مسئول محترم سازمان بسیج حقوقدانان و نیز اعضای سازمان با موضوع شعار سال جدید تشکیل شد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر وحدت نائب رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا ضمن تبریک عید فطر به حاضران در جلسه به تبیین معنی فطر پرداختند. ایشان عید فطر را عید شکوفایی و رشد دانستند و اظهار امیدواری نمودند که تلاش‌های همه روزه داران در طول ماه مبارک رمضان و مراقبت هایی که از نفس خود داشته اند را در طول سال نیز ادامه دهند.
در ادامه ایشان با اشاره به مسئله ایمان به خدا عنوان نمودند که کلیه کارهای جهادی که در سازمان بسیج حقوقدانان انجام می پذیرد باید با نیت خالص و تنها برای رضای خدا انجام شود.
سپس با اشاره به جهاد تبیین، برا این موضوع تاکید داشتند که در این برهه زمانی باید سعی شود عمل و گفتار جهادگران عرصه تلاش و توسعه یکسان باشد و اهل شعار نباشیم و بیشتر اهل عمل باشیم.
سپس جناب سرهنگ عقلمندی مسئول محترم سازمان بسیج حقوقدانان ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه، عید فطر و روز معلم را تبریک گفتند. ایشان همچنین از اعضای سازمان به خاطر تلاش‌های جهادگرانه و بی دریغ شان در سال قبل تقدیر و تشکر نمودند و اظهار امیدواری نمودند که در سال پیش رو نیز همچون سال های قبل جهت اجرای اهداف سازمان در راستای شعار سال، جهادگرانه تلاش نمایند.
ایشان همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند" ما در کشورمان در این 43 سال هر جایی که پیشرفتی داشته ایم، حرکت موفقی داشته ایم..... آنجایی بوده است که افراد انقلابی با روحیه و با مجاهدت فعال شده اند، وارد میدان شده اند، کار کرده اند، پیش رفته ایم..... هر جا کار زمین مانده، انسان نگاه که می‌کند می بیند پای فرصت طلبی ها در میان است..... اذعان نمودند جهت پیشرفت و انجام شعار سال باید نیروهای انقلابی پای کار بیایند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.