شناسه : 28750
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

نام بسیج آرامش بخش و امنیت زا است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نام بسیج آرامش بخش و امنیت زا است و اگر در دوران دفاع مقدس بسیج در کنار سپاه و ارتش نبود، معلوم نبود سرنوشت جنگ چه می‌شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز، شنبه، ۱۷ اردیبهشت، با حضور در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، جهادگران و مسئولین استانی در سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار کرد: امروز در سازندگی هم نام بسیج امیدوار کننده بوده و شاهد هستیم بسیج سازندگی انصافا به‌خوبی به وظایف خود عمل کرده است.
وی افزود: خدمت رسانی سپاه عاشورا در زلزله‌ی کرمانشاه، میانه و سراب، آغاز احداث مسکن در شهر سهند و عملیات آب رسانی برای روستاهای محروم از آب، اقدامات ماندگاری است.
ایشان همچنین بر نقش آفرینی بسیج در بحران‌های مختلف تاکید و اظهار نمودند هرموقع بسیج پای کار بوده، مشکلات نیز حل شده است و  و نیز اظهار امیدواری نمودند که بسیج سازندگی همچنان در راستای توسعه‌ی کشور و محرومیت زدایی پای کار باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا ، رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با آغاز هفته‌ی بسیج سازندگی و با حضور ۲۷۰۰ گروه جهادی استان آغاز شد که این گروه‌های جهادی برای ارائه‌ی خدمات مختلف پزشکی، حقوقی، کمک مؤمنانه و ... به‌مدت ۱۰ روز به مناطق روستایی استان اعزام خواهند شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.