شناسه : 28833
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

دیدار مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا با مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی

محمدجواد عقلمندی بر آمادگی بسیج حقوقدانان جهت ارائه کمک همه جانبه به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا، امروز پنجشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان به همراه جمعی از اعضا و نایب رئیس هیات اندیشه ورز سازمان حجت الاسلام و المسلمین دکتر وحدت دیداری با آقای دکتر حضرتی مدیر کل جدید سازمان تعزیرات استان داشتند. در این دیدار صمیمانه که در محل دفتر مدیر کل برگزار شد، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته ایشان اظهار نمودند با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و جهان و نیز سو استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود بر نقش اساسی و کلیدی سازمان تعزیرات حکومتی در کم کردن مشکلات و مجازات محتکران و گرانفروشان تاکید نمودند.
محمد جواد عقلمندی همچنین بر اعلام آمادگی سازمان بسیج حقوقدانان استان جهت کمک به ایشان برای کم کردن دغدغه های مردم تاکید ویژه نمودند.
در ادامه دکتر حضرتی ضمن تقدیر و تشکر از حضور واعلام آمادگی اعضا و مسئول محترم سازمان بسیج حقوقدانان جهت ارائه کمک و همیاری به سازمان تعزیرات حکومتی، به تشریح اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از سودجویی و سواستفاده برخی افراد و اصناف سود جو پرداختند.
ایشان همچنین بر نیاز سازمان تعزیرات حکومتی به بسیجیان مخلص، ولایتمدار و وفادار به نظام جمهوری اسلامیِ سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا جهت انجام اقدامات همه جانبه علیه سودجویان و تشخیص دوست از دشمن و از دور خارج نمودن دشمنان دوست نما، تاکید ویژه نمودند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.