شناسه : 30404
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان آذربایجان شرقی اردوی علمی-تخصصی بازدید و حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با حضور جانشین فرمانده سپاه استان در اقشار و متخصصین سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار صفدری، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سرهنگ پاسدار عقلمندی و نیز جمعی از وکلا و حقوقدانان بسیجی سازمان روز یکشنبه به تاریخ 1401/8/15 برگزار شد.
در این اردو اعضای سازمان علاوه بر بازدید از موزه مجلس در صحن علنی مجلس حضور یافتند و با روند تصویب طرح ها و لوایح قانونی به صورت عملی آشنا شدند.
بعد از اتمام کار مجلس، حقوقدانان سازمان در جلسه ای که با حضور نمایندگان استان در مجلس و نیز مسئول محترم سازمان بسیج حقوقدانان کشور، سرهنگ پاسدار انبارکی ترتیب داده شده بود شرکت کردند. در این جلسه صمیمی شرکت کنندگان در اردو به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل حقوقی مبتلا به و طرح ها و لوایح تصویبی پرداختند.
در ادامه ی این اردوی علمی، بسیجیان استان به زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) رفتند و با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب تجدید میثاق نمودند. این اردوی علمی پر برکت با زیارت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به پایان رسید.
در پایان از هماهنگی های لازمِ به عمل آمده توسط سازمان بسیج حقوقدانان کشور جهت آماده سازی زمینه حضور حقوقدانان استان در مجلس شورای اسلامی کمال تشکر و قدردانی را دارم.
همچنین تشکر ویژه از مرکز بسیج حقوقدانان مجلس شورای اسلامی و آقای دکتر متفکر آزاد نماینده محترم مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان استان به دلیل میزبانی گرم و صمیمی شان.

عکس ها
.
.
.
.
.
.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.