شناسه : 30462
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

بسیج همچون گذشته بعنوان خادم ملت و کشور به حرکتهای جهادی خود ادامه می دهد

محمد جواد عقلمندی : بسیجیان را بعنوان جوانان پیش برنده و پیش رونده کشور که در همه عرصه ها حضور دارند و خود را در خط مقدم خدمتگداری ملت میدانند معرفی کرده و عنوان کرد بسیج همچون گذشته بعنوان خادم ملت و کشور به حرکتهای جهادی خود ادامه می دهد.

سرهنگ پاسدار محمدجواد عقلمندی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج حقوقدانان استان ضمن تبریک هفته بسیج،  بسیجیان را بعنوان جوانان پیش برنده و پیش رونده کشور که در همه عرصه ها حضور دارند و خود را در خط مقدم خدمتگداری ملت میدانند معرفی کرده و عنوان کرد بسیج همچون گذشته بعنوان خادم ملت و کشور به حرکتهای جهادی خود ادامه می دهد وی همچنین اظهار کرد :  با توجه به شعار محوری امسالِ هفته بسیج که به‌ عنوان "بسیج خدمتگزار مردم" نامگذاری شده، سازمان بسیج حقوق دانان استان تلاش می کند به صورت ویژه و جهادی به این شعار جامعه عمل بپوشاند بدین منظور در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و.... اردوهای جهادی ترتیب داده شده است.
رئیس سازمان بسیج حقوق دانان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: هفته بسیج برای حقوقدانان سازمان با بازدید از پزشکی قانونی استان در روز 28 اُم آبان ماه شروع خواهد شد. در ادامه و در جهت تحقق بخشی به شعار "بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی" در روزهای 29 و 30 اُم آبان ماه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان در مساجد حضرت ابوالفضل (ع) مارالان و طالقانی شهر تبریز برگزار خواهد شد. همچنین در راستای تحقق بخشی به شعار "بسیج مظهر ایمان و تربیت اسلامی" سازمان بسیج حقوقدانان همایش آموزشی با رویکرد پرونده خوانی با حضور دانشجویان و حقوقدانان استان برگزار می کند. تجلیل از قضات و حقوقدانان ایثارگر از دیگر برنامه های بسیج حقوقدانان استان در هفته بسیج خواهد بود.
عقلمندی ادامه داد: هفته بسیج برای حقوقدانان سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا با حضور در زندان مرکزی تبریز جهت ارائه مشاوره حقوقی به مددجویان زندان به پایان می رسد.
وی افزود در طول هفته بسیج کلینیک حقوقی بسیج برای ارایه مشاوره حقوقی صلواتی در خدمت همشهریان عزیز خواهد بود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.