شناسه : 30985
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان  با سرپرست فرهنگسرای الغدیر دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار عقلمندی ضمن تبریک انتصاب سرپرست مجموعه فرهنگی - آموزشی الغدیر، این انتصاب را نشان از کارآمدی و توانمندی ایشان در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و ایران اسلامی دانست.

در ادامه عقلمندی، از آمادگی سازمان بسیج حقوقدانان جهت کمک به مجموعه الغدیر، بزرگترین مجموعه فرهنگی آموزشی در شمال‌غرب کشور، جهت پیشبرد اهداف این مجموعه در راستای حل مشکلات شهروندان خبر داده و از ضرورت برگزاری جلسات مشاوره و آموزش حقوقی در سطح جامعه و خصوصا در مناطق حاشیه نشین شهر سخن گفت.

رامین سلطانی، سرپرست فرهنگسرای الغدیر نیز، ضمن خوشآمد گویی و تشکر از حضور اعضای سازمان، از مساعدت های مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان آذربایجان شرقی در جهت اجرای این طرح و توجه ویژه ایشان به قشر محروم و مستضعف جامعه جهت برخورداری از مشاوره و معاضدت حقوقی استقبال و ابراز خشنودی نمودند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات مشاوره حقوقی در سطح جامعه گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری مشترک بتوانیم در بحث مشاوره حقوقی و معاضدت حقوقی در کنار مردم عزیز منطقه باشیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.