شناسه : 31060
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، پنجشنبه ششم بهمن ماه و در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جلسه کاری و نشست تعاملی با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر با حضور مسئول محترم سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا آذربایجان شرقی و نیز اعضای شورای سازمان برگزار شد.

در این جلسه، عقلمندی مسئول سازمان، ضمن تبریک حلول ماه رجب، انقلاب شکوهمند ملت ایران، را که بزرگ‌ترین انقلاب فرهنگی و انسانی بر پایه باورهای دینی در جهان معاصر است را مظهر شکوه و احیای مردم سالاری دینی دانست.

در ادامه، ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مردم داری و مردم یاری دینی، ضمن بیان ظرفیت های موجود در بسیج حقوقدانان استان از آمادگی بسیجیان جهت خدمت به مردم ولایت مدار استان خبر داد.

وی همچنین با تاکید بر این مسئله که در دهه فجر امسال بیشترین خدمت رسانی و مشاوره حقوقی به شکرانه انقلاب به مردم، توسط بسیج حقوقدانان استان آذربایجان شرقی انجام می شود به تشریح برنامه های این دهه با محوریت و تاکید بر جهاد تبیین پرداخت.

عکس ها
.
.
*

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.