شناسه : 33574
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

بسمه تعالی
جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
حق آمد و باطل نابود شد، که باطل خود لایق نابودی ابدی است.  (آیه 81 سوره اسرا)

چهل و پنج سال از انقلاب مردم ایران در نفي وابستگي و احياي اسلام مي‌گذرد، مردمي كه سال‌ها در تحت سلطه حاكميتي زندگی کرده اند كه آموزش قرآن و اقامه‌ي نماز جماعت در مساجد را جرم تلقي مي‌كرد. 
امروزه این جريان اصيل بازگشت به اسلام و رجوع به كرامت يك ملت، سرمشق تعداد کثیری از خيزش‌هاي ضد استبدادي ملت‌ها در سراسر عالم شده است.
و نیز به برکت رهبري داهيانه‌ي ولي امر مسلمين جهان، شاهد تحولاتي شگرف در داخل و مخصوصا خارج ايران اسلامي هستيم و بي‌شك اين تحولات، آينده‌ي انقلاب را بيش از پيش روشن تر و ابرقدرتها و سردمداران کفر و استکبار را بیش از پیش به چالش خواهد کشید.

راهپيمايي یوم الله 22 بهمن ماه، پيام روشني براي سردمداران کفر و استكبار خواهد داشت تا دريابند كه برکندن درخت پربار و به بار نشسته انقلاب اسلامي از ریشه کاری ناممکن است.
ما حقوقدانان، وکلا، اساتید، سردفتران و دانشجویان حقوق بسیجی، بار دیگر با حضور پرشور خود در کنار مردم فهیم و خداجوی ایران اسلامی در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و برای ادای احترام به پیشگاه بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و پاسداشت ارواح طیبه شهدای والامقام انقلاب، و تجدید پیمان با آرمان ها و ارزش های انقلاب خواهیم آمد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.