شناسه : 34053
نویسنده : استان آذربایجان شرقی
عکس

سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی، شهادت تعدادی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقین

در یک اقدام تروریستی توسط جنگنده های رژیم سفاک و خونریز اسرائیل و تجاوز به حریم هوایی کشور سوریه تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله سردار شجاع و سرفراز میهن، سردار سرلشکر پاسدار، شهید محمدرضا زاهدی به همراه همرزمانشان پس از عمری مجاهدت در راه اعتلای اسلام و قرآن به شهادت رسیدند.

این اقدام شنیع و به شهادت رساندن دفاع کنندگان از مردم مظلوم و مسلمان و حامیان تفکرِ جهاد و مقاومت در منطقه، در روز شهادت مولی متقیان امام علی (ع)  چهره واقعی دشمنان پست ملت شریف ایران را بیش از پیش نمایان و خشم و انزجار ایرانیان را از این رژیم جعلی و حامیان آنان برانگیخت.

این حمله وحشیانه توسط جنگنده ها به سفارت ایران که طبق قوانین بین الملل جزئی از خاک جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، نقض آشکار کنوانسیون های بین المللی است که به مسئله حمایت از اماکن دیپلماتیک و کنسولی پرداخته و کشورها را ملزم به پایبندی به اصول مهم از جمله حفاظت از سفارتخانه ها و اماکن دیپلماتیک در روابط بین الملل کرده، می باشد.

بی شک این انقلاب وامدار شهیدان است و این خونها ملت ما را مقاوم‌تر خواهد کرد و جهانیان بدانند که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد. 
ما حقوقدانان، وکلا، اساتید، سردفتران و دانشجویان حقوقِ بسیجی سازمان بسیج حقوقدانان ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت جمعی از پاسداران عزیز میهن اسلامی به محضر حضرت بقیه الله‌الاعظم(عج)، مقام عظمای ولایت - حضرت  امام خامنه‌ای (مدّظله العالی)، ملت مجاهد و شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده های معظم شهدا ، همکاران و همرزمان این شهدا گرانقدر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مسئولین، پاسخ قاطع و کوبنده نسبت به این حمله ددمنشانه که حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است را خواستاریم.

سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا آذربایجان شرقی

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.